Klachtenregeling

 Vanwege de Wkkgz (Wet Kwaliteit, Klachten, Geschillen en Zorg) ben ik via de BMS, aangesloten bij een onafhankelijke klachten- en geschillencommissie Klachtenportaal Zorg, ID lidmaatschap 9705.

Indien u een klacht heeft zijn de te volgen stappen:

  1. Maak uw klacht eerst kenbaar bij de zorgaanbieder en probeer er samen uit te komen.
  2. Komt u er samen niet uit? Dan kan zowel u als cliënt als de zorgaanbieder contact opnemen met de Belangenvereniging BMS. Dit kan via e-mail: info@bms-belangenvereniging.nl of via het klachtenformulier op de website: www.bms-belangenvereniging.nl.
  3. Mocht dit ook niet tot een oplossing leiden dan kan zowel de cliënt als de zorgaanbieder contact opnemen met het Klachtenportaal Zorg. Dit kan via e-mail: info@klachtenportaalzorg.nl of via het formulier op de website: www.klachtenportaalzorg.nl.
In het klachtenregelement van Klachtenportaal Zorg en het geschillenregelement van de Stichting Geschilleninstantie KPZ staan de voorwaarden en regels voor de behandeling van klachten en het oplossen van geschillen. Deze liggen ter inzage in de praktijk Petals Massage en zijn te vinden op www.klachtenportaalzorg.nl.
     
       
Sluit
31-10-2024

Per 1 november zijn er nieuwe tarieven.